Najwyższy wynik w Powiecie Kraśnickim z egzaminu gimnazjalnego!
Dwa razy w tygodniu zajęcia na pływalni!
Dodatkowe zajęcia z języków obcych!
Indywidualne podejście do ucznia - klasy maksymalnie 15-osobowe!

Pierwsza wycieczka za nami:) Klasy I -III gimnazjum wzięły udział w wyjeździe do Janowa, który chyba nigdy nam się nie znudzi:). Oprócz laboratorium wiedzy odwiedziliśmy park linowy, ogrzaliśmy się przy ognisku i wzięliśmy udział w olimpiadzie sportowej na wesoło. Wycieczka stała się także okazją do powitania nowych uczniów gimnazjum i tradycyjnych "otrzęsin", które znieśli z uśmiechami na ustach. Witamy!!

Zapraszamy do galerii zdjęć z wyjazdu.

Rajd nad zalew

Początek nowego roku szkolnego.... za nami. No cóż, wakacje są fajne, ale grunt to fajnie zacząć rok szkolny. Dlatego zgodnie z naszą tradycją, 2 września zamiast uczyć się wyruszyliśmy nad zalew:) Pogoda nam sprzyjała, nastroje również. Była zabawa, piłka, kalambury, ognisko z kiełbaskami i oczywiście zdjęcia z nowymi kolegami. Fajny jest taki pierwszy dzień szkoły. Witamy wszystkich NOWYCH UCZNIÓW!

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

Uczniowie klas 4-6 zostali zaproszeni do Elektrociepłowni VEOLA WSCHÓD w Kraśniku na Dni Otwarte. W programie było zwiedzanie z przewodnikiem, rozmowy z specjalistami oraz pokaz udzielania pomocy przedmedycznej z użyciem m.in. defibrylatora. Pobyt na ciepłowni umilił nam poczęstunek i upominki.

9 i 10 maja klasy V i I gimnazjum wyjechały wraz z wychowawcami na dwudniową wycieczkę do Janowa Lubelskiego, gdzie brali udział w warsztatach i atrakcjach zorganizowanych przez animatorów z ZOOM Natura. Kontakt z dzikimi zwierzętami, zajęcia w laboratoriach, nocne podchody, basen czy ZOOM Exit Room - to tylko niektóre wydarzenia, które stały się naszym udziałem. Dziękujemy całej ekipie z Janowa i serdecznie pozdrawiamy!

22 kwietnia wybraliśmy się na wycieczkę do Krakowa. Pierwszym naszym celem był Teatr Współczesny, w którym obejrzeliśmy spektakl "Kamienie na szaniec". Dodatkową atrakcją były warszataty teatralne, prowadzone przez profesjonalną aktorkę; wzięła w nich udział Martyna Wronka z klasy VI. Po spektaklu zwiedzialiśmy okolice rynku krakowskiego, a po południu udaliśmy się do Muzeum Armii Krajowej.

Najpierw mgła a potem....jabłka, jabłka, jabłka.....czyli kolejny niezwykły dzień w naszej szkole.
Ale może od początku. Najpierw był pomysł, żeby wyruszyć na zbiór jabłek. Dlaczego? To proste, można zobaczyć co to ciężka fizyczna praca, własnoręcznie zarobić troszkę pieniędzy i wspólnie przeznaczyć je na jakiś dobry i pożyteczny cel.
Od pomysłu do realizacji minęła krótka chwila i oto znaleźliśmy się w pięknym sadzie pełnym pięknych jabłek dzięki gościnności życzliwych ludzi:)

Relacja z wyjazdu.
Dzisiaj, czyli 2 października 2015, klasy 5 i 6 oraz gimnazjum od rana spędzają fajnie czas w stolicy.

Zobaczcie kilka zdjęć z wizyty w Telewizji Polskiej.

Czytaj więcej...

11 września uczniowie naszego gimnazjum wzięli udział, jak co roku, w pokazach fizycznych na UMCS w Lublinie. Obejrzeliśmy cztery pokazy: FIZYKA LATANIA, PROMIENIOTWORCZOŚĆ, ŚWIATŁO I OKO oraz PRĄD ELEKTRYCZNY.

2 września, aby dobrze rozpocząć nowy rok szkolny, wszystkie klasy wraz z wychowawcami wyruszyły na pieszy rajd nad kraśnicki zalew. Pogoda dopisała, humory również.

Tego dnia wspaniale pożegnaliliśmy wakacje, korzystająć z wszystkich atrakcji nad zalewem. Każdy znalazł coś dla siebie: młodsi - zabawy na placu zabaw, starsi - rozgrywki sportowe. ognisko. Wróciliśmy radośni i pełni zapału do pracy w nowym roku szkolnym, bo szkoła to nie tylko nauka w sali lekcyjnej.