Najwyższy wynik w Powiecie Kraśnickim z egzaminu gimnazjalnego!
Dwa razy w tygodniu zajęcia na pływalni!
Dodatkowe zajęcia z języków obcych!
Indywidualne podejście do ucznia - klasy maksymalnie 15-osobowe!

W dniach 21-25 maja 2019r. starsi uczniowie naszej szkoły wybrali się w podróż na Maltę. Oto krótkie sprawozdanie z ich wyjazdu:

Malta day 2:

Dzisiaj zwiedziliśmy przepiękną stolicę Malty - Valettę. O jej historii, zabytkach i... duchach opowiadał nam przesympatyczny przewodnik Carmel.

Malta Challenge dzień 3
Dzisiejszy dzień przywitał nas pięknym słońcem, cudownym lazurowym niebem i nic dziwnego, bo w końcu płynęliśmy na okoliczne wyspy między innymi na Blue Lagoon na wyspie Comino. Podróż katamaranem zajęła ok 1.5 godziny. Po drodze podziwialiśmy piękne klify, zatoczki, jaskinie w skałach i przepiękną turkusowa wodę. Mijaliśmy Wyspę Św. Pawła, o którym dużo tutaj się mówi.

Po krótkim wypoczynku na plaży Blue Lagoon, wsiedliśmy znowu na nasz statek i popłynęliśmy na koleją wyspę Gozo. Tam odwiedziliśmy zatokę Xlendi i pocztówkowe klify Dwejra zwane Azure Window, które niestety zapadło się do morza, ale miejsce zjawiskowe, szkoda, że zdjęcia nie oddają piękna tych wszystkich miejsc. Kolejnym punktem wycieczki była cytadela w stolicy Gozo-Victoria. Z jej szczytu podziwialiśmy widok na całą wyspę i oczywiście morze. Po krótkim posiłku i wypoczynku na trawce, która jest tutaj rzadkością, udaliśmy się śmiesznym starodawnym autobusikiem krętymi, wąskimi uliczkami na nasz katamaran, którym popłynęliśmy do hotelu, żeby zdążyć na krótkie ochłodzenie w basenie tuż przed kolacją. Dzień zakończony, moc wrażeń, spalone nosy i czółka, ale już czekamy na kolejny.

Malta Challenge dzień 4:)
Dzisiejszy dzień znowu z piękną pogodą. Bezchmurne niebo i woda towarzyszyły nam od rana. Woda w basenie oczywiście a następnie w morzu. Temperatura jeszcze nie letnia, ale amatorów pływania nie zabrakło. Niestety nasze kremy, i owszem pięćdziesiątki, nie dały rady, ale jogurtu w pobliskim sklepie nie zabrakło. Fotki przybliżają nieco nasze dzisiejsze przygody. A jutro.... No cóż, ostatni dzień wyprawy:) Galeria zdjęć